mangaierea universului

in seara asta am simtit cum m-a strigat sa-si ia ramas bun si sa ii simt imbratisarea, „pe maine” mi-a apus. soarele mi-a mangaiat obrazul, ochii, gatul. am simtit cum totul in jurul nostru este pentru noi doi care devenisem unul si același, muzica pasarilor, aerul cald, geamul deschis. am simtit cum m-a imbratisat si am devenit unul si acelasi. am simtit imbratisarea soarelui, i-am simtit caldura blanda de la apus. am vazut si am simtit caldura si dragostea imbratisarii lui, nici poza, nici cuvintele mele nu sunt suficiente sa pot descrie dragostea. l-am simtit ca pe iubitul meu, mai cald si mai tandru decat am crezut ca se poate. mi-am pus obrazul in palmele lui si am simtit iubirea. cel mai tandru apus. l-am simtit in fiecare particica a corpului, pe el..apusul, care in fiecare seara ma cheama la intalnire. am simtit cum tot universul este al meu, iar eu sunt a lui si m-am indragostit.

3 gânduri despre &8222;mangaierea universului&8221;

Lasă un răspuns

