Vreau sa fiu femeie!

Sunt femeie, dar n-am stiut ca e bine sa fiu femeie.
Sunt o femeie puternica. Nici nu am stiut cat de puternica sunt. Ma simt atat de puternica incat daca m-as hotari ca vreau sa ma mut singura in munti stiu ca m-as descurca. Daca m-as hotari ca vreau afacerea mea stiu ca m-as descurca, imi fac singura si contabilitatea. Daca m-ai lasa singura in mijlocul pustietatii m-as descurca. Daca m-ai pune sa vanez ca sa am ce manca..nu as vana, dar as manca fructe, ciuperci, flori si frunze, caci n-as vrea sa omor. Daca ar incepe razboiul si ar trebui sa plec singura din tara mea m-as descurca.
Acum ca stiu toate astea, imi dau seama ca am uitat sa fiu femeie.
Imi doresc ca femeia din mine sa tipe isterica cand vede micutul paianjen de pe perete si vreau ca printul sa vina sa ma salveze. Vreau sa vina si sa imi care greutatile cand sunt prea grele pentru corpul meu de femeie. Vreau sa ma cuibaresc la pieptul lui si voi stii ca nimeni nu imi poate face rau. Vreau sa vina si sa schimbe becul cand se arde, caci corpul meu de balerina s-ar putea sa se raneasca. Vreau sa vina si sa mute mobila in casa cand mie mi se nazare ca i-ar sade bine reorganizata. Vreau sa vina sa imi deschida usa prea grea pentru mana mea fragila si sa o inchida in urma mea. Vreau sa simt cupola mea de protectie pusa de el, iar el sa simta caldura dragostei mele ce ii incalzeste sufletul. Vreau sa il iubesc cum numai o femeie poate iubi. Vreau sa ii coc cea mai buna paine, sa ii fac mofturile culinare, sa ii ofer toata dragostea si caldura mea. Sa vada cum sub protectia lui ma deschid ca un boboc de trandafir ca sa-mi poata admira gingasia si vulnerabilitatea.
Vreau puterea dragostei si a vulnerabilitatii, caci puterea fizica o au barbatii.
Vreau sa port rochite cu snurulet in talie, fustite, volanase, dantela si coronite de flori in par. Vreau sa am iar parul lung ca o printesa ce sunt. Vreau sa fiu iar Rapunzel! Vreau sandalute, maieuase, lenjerie din dantela, pijama cu floricele. Hainele sa imi arate corpul ce emana dragoste, finetea umerilor, frumusetea sanilor mei mici, talia de viespe si soldurile voluminoase de femeie. Vreau sa fiu protejata pentru ca sunt femeie, nu doar admirata ca sunt puternica. Vreau sa dansez si timpul sa se opreasca in loc bucurandu-se de gingasia mea.

Lasă un răspuns

