Intalnirea cu iubitul.

In seara asta m-am intalnit cu cel ce urma sa imi fie iubit. Inalt, maestros privea spre cer. Ma plimbam cu gandurile mele, am trecut pe langa el si m-a strigat. M-am apropiat de el. Mi-a transmis liniste asa ca m-am dus sa il salut. Ne-am strans mainile, sufletul meu a imbratisat sufletul naturii. Mi-a linistit gandurile cu blandetea lui. I-am mangaiat scoarta cum o iubita isi alinta iubitul si mi-am odihnit capul plin de griji pe pieptul lui. L-am simtit ca pe iubitul meu, chiar daca el este un brad. I-am spus ca este minunat, cald si bland. L-am rugat sa ma invete sa stau asa de dreapta ca el, tinzand spre cer cum sta el. I-am zis ca imi doresc si eu sa am maiestria lui, sa ma ajute. Am simtit cum corpul mi se indreapta si inima mea a ajuns la stele, le-am multumit si lor pentru ceea ce primesc. M-am simtit din nou iubita de intreg universul, i-am simtit inconfundabila imbratisare. As fi ramas langa el, imbratisandu-l pana in zori, dar m-a sarutat si mi-a spus sa imi continui drumul caci vine si el cu mine. In sufletul meu.

Lasă un răspuns

