Aleg să mă bucur de mine

Am înțeles cât de norocoasă sunt în acest moment și că nu contează ce ar putea să se întâmple mâine. Tot atâtea șanse sunt ca mâine să rămân în strada câte sunt ca mâine să mă împiedic de o valiză cu bani. Chiar nu contează ce se întâmplă mâine. Contează că acum respir, acum trăiesc, acum sunt viață și mă bucur de tot ce am acum. Dacă eu astăzi am ce mânca, de ce să îmi fac griji că mâine poate nu o să am ce să mănânc și astfel nu mă mai pot bucura de ce se întâmplă acum.

Contează cum trăiești. Nu contează dacă am afaceri de milioane de euro sau dacă vând sandwich-uri la colț de stradă. Contează pasiunea cu care faci orice ai face. Decât să mă audă o țară întreagă şi să nu înțeleagă nimic, mai bine să mă audă un singur om şi cuvintele mele să îi deschidă sufletul cum mie mi-a fost deschis la minunea de a trăi. La urma urmei tot ce contează este ce fac şi ce simt eu pentru mine. Cea mai importantă relație pe care o am este cea cu mine. Este timpul petrecut cu mine, felul în care mă bucur eu de mine indiferent în ce situație sunt, felul în care mă bucur eu de mine oriunde sunt, lângă oricine sunt, orice aş face. Ce poate să fie mai frumos decât să stai lângă cineva care se bucură de el, cu sinceritate şi pasiune. E molipsitor şi nimic nu mai contează. Ce poate să fie mai frumos decât să te bucuri tu de tine!? Ce poate să fie mai frumos decât să mă bucur eu de mine!? Când iţi asumi deplin responsabilitatea asupra vieții tale, devii conștient că ai posibilitatea de a alege. Îţi recapeți puterea asupra vieţii tale şi încetezi să mai fii o victimă. Abia atunci începi să vezi că se poate şi altfel. Abia atunci începi să vezi uși acolo unde altă dată erau doar pereți.

Când te bucuri tu de tine şi de viața ta nimeni nu îţi mai poate lua bucuria. Orice s-ar întampla tu eşti fericit pentru că tu eşti bucuria care nu depinde de nimeni şi nimic. Tot ce te înconjoară capătă formă doar pentru a-ţi oferi posibilitatea de a te bucura de tine şi de a simți iubirea în diverse forme. Abia atunci problemele care altă dată te copleșeau acum sunt o simpla manifestare a iubirii.

Cel mai greu este să fim sinceri cu noi şi să acceptăm realitatea, să acceptăm viața. Până nu suntem complet sinceri cu noi nu reușim să vedem bucuria vieții. Foarte puține au fost zilele din viaţa mea în care nu m-am trezit dimineața dorindu-mi să nu fiu nevoită să încep o noua zi, dorindu-mi să pot să dorm toată viaţa. N-am ştiut că se poate şi altfel. Credeam că aşa este viaţa pentru toată lumea. A fost alegerea mea să privesc aşa viaţa. Nici nu ştiu în ce moment al copilăriei mele am ales să trăiesc aşa, eram atât de micuță încât până de curând uitasem că am posibilitatea de a alege pentru ca alegerea mea devenise o obișnuința pe care o confundam cu viaţa. Sunt complet responsabilă pentru felul în care am ales să trăiesc, dar totuși tot ce mi se întâmpla consideram că era din cauza celor din jur şi mereu am așteptat să mă salveze cineva fugind de responsabilitatea vieţii mele. Acum am pus punct victimizării. Am ales să ies din starea de victimă şi să îmi asum responsabilitatea pentru viaţa mea, pentru alegerile mele. Mi-am recăpătat puterea ce o împărțisem celor din jur, iar acum aleg să mă bucur de mine indiferent de consecințe. Aleg să mă bucur de orice clipă din viaţa mea. Chiar şi atunci când voi fi tristă, când sufletul îmi va fi greu, când voi fi supărată, când voi fi nervoasă, pentru că toate astea nu vor dispărea, ele fac parte din natura umană, chiar şi atunci aleg să mă bucur de mine şi să trăiesc şi aceste sentimente cu pasiune, cu iubire.

Când îmi închei nasturii de la cămașa o fac cu pasiune, când îmi leg șireturile o fac cu pasiune, fiecare înghițitură de apă este iubirea ce îmi umple corpul, fiecare gând îl tratez cu blândețe, fiecare părticică a corpului meu o mângâi cu iubire, fiecare imperfecțiune se bucură de dragostea mea.

Te iubesc.

Lasă un răspuns

