Într-o relație cu sufletul meu

Este oficial! Sunt într-o relație! În seara asta s-a decis, e o relație amoroasă.

M-am tot întrebat de ce mereu când eram într-o relație slăbeam, iar când eram singură mă îngrășam. Care este legătura?! Bineînțeles că răspunsul urla în interiorul meu, dar eu nici cum nu vroiam să îl aud. Când eram singură simțeam că ceva îmi lipsește, poate dragostea, şi înlocuiam acele momente de dragoste primite de la partener cu plăcerea de a mânca. Când eram într-o relație nu mai simțeam nevoia să mănânc, pentru ca nevoia de afecțiune era satisfăcută.

M-am tot întrebat de ce trăiesc în funcție de afecțiunea primita de la persoane din jur. De ce aștept să primesc de la alții afecțiune? De ce le-aş ceda eu puterea asupra vieții mele altor persoane? De ce fericirea mea depinde de alte persoane? De ce simt eu nevoia să primesc afecțiune? Înseamnă că undeva în interiorul meu mă privez de ceva.

Ei bine, acum e oficial. Sunt într-o relație cu sufletul meu. Mă iubesc cum nimeni altcineva nu m-ar putea iubi. Dimineața îmi trezesc sufletul cu vorbe dulci, îi pregătesc cafeaua, îi povestesc ce nebunii de vise am mai avut. Cu toată dragostea îi pregătesc micul dejun, prânzul și cina. Ne sfătuim pentru lucrurile mărunte ale vieții. Îmi ghidează cu blândețe pașii pe drumul vieții. Îl invit să ne uităm împreună la filme, să citim o carte, să pictăm viața în culori. Să ne plimbăm pe cărarea din pădure, să ne bucurăm dimineața când ne întâlnim cu veverițe, ciocănitori, alte animăluţe, flori și copaci. Să plângem împreună de bucurie cu fiecare răsărit și fiecare apus. Să dansăm și să cântăm știind că și îngerii se bucură cu noi. Să ne bucurăm de viață ca un copil.

Aleg să mă iubesc și să mă bucur de mine. Aleg să trăiesc o relație amoroasă cu sufletul meu. Iar atunci când voi fi într-o relație cu o altă persoană, să fiu pentru a mă putea bucura de mine în prezența lui. Ce alt dar mai frumos aş putea să îi ofer?!

Lasă un răspuns

