Respectul meu față de mine

Percepția mea asupra respectului s-a schimbat și odată cu ea s-a schimbat întreaga percepție asupra celor din jur, dar am omis cea mai importantă persoană din viața mea: pe mine. Respect (conform noului înțeles) față de mine însumi: 1 din 10 dacă ar fi să dăm o notă. Am înțeles ce înseamnă să îi respecți pe cei din jur și încet am început să depistez lipsa de respect a celor din jur față de mine, dar am omis complet respectul meu față de mine. Mă sabotez singură. Mă sabotez prin neîncrederea pe care o am în mine, prin neacceptarea totală de sine, prin critica neconstructivă pe care mi-o fac. Mă critic că nu sunt suficient de bună și că nu voi reuși…chiar înainte să mă apuc să fac. Nu-i nimic. Atât am știut eu până acum. Posibil să mai cad din când în când în acest comportament față de mine, dar știu că sufletul meu mă va readuce pe drumul cel bun de fiecare dată…până când nu voi mai cădea.

Sunt un dezastru în dezmățul minții mele.

Mă acuză, mă critică, mă învinovățește

Altfel spus…dă cu mine de pereți.

Nu mai reacționa cu durere, cu vinovăție, cu acuzare.

Acționează cu iubire, cu blândețe.

Transformă totul într-o comedie romantică.

Decorsetează-te de captivitate fricii,

În care doar reacționezi pentru a te proteja de durere.

Găsește liniștea din interiorul tău

Și vei putea percepe comedia romantică.

Când îți învălui cu iubire existența,

Când trăiești miracolul de a exista,

De a respira, de a simți, de a atinge, de a vedea,

Nu mai este loc de critică, de interpretări dureroase

Când te umpli cu iubire, nu mai e loc de vinovăție.

Umple-te cu iubire.

 

Lasă un răspuns

